Nytt år = ny blogg :D

Kom på att det inte är alla som ser på facebook eller träffar mig och får veta att jag har en ny blogg så jag tänkte att jag tar bort lösenordet och ger er adressen till min nya blogg, hoppas ni tycker om den. Troligtvist kommer jag inte uppdatera den lika mycket som jag gjorde här, för jag vill att det jag skriver ska betyda något och det är inte varje dag man har något på hjärtat så istället för att skriva ett inlägg som handlar om något helt meningslöst och för att mina läsare "ska bli nöjda" så väljer jag att inte skriva något dom dagarna, eller så är det ett inlägg som tar sin tid att skriva;)
Musik kommer att finnas på min nya blogg, så det kommer inte bara vara "deep stuff" och lite vardag, men på ett helt nytt sätt.

Min nya blogg; Ettöppethjärta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0