Sept. 11, 2010

Vad ska man skriva om? Det har inte hänt så mycket i mitt liv. Därför jag har uppdaterat dåligt;/
Sen har jag inte tagit några bra bilder som säger något om mitt liv,men ska nog kunna hitta någon på mobilen till det här inlägget. Igår var jag hemma från skolan pga månad(alla tjejr vet) men det konstiga var att när magvärken var över så fick jag så stor att städa så jag städa nästan hela mitt rum(garderoben och lådor tar jag tag i idag) och duschrummet... men jag är så där konstig. Kan få städ och disk humör helt plötsligt hahaha vilket mamma säkert tycker både e bra men ändå dåligt för jag har oxå humör då jag definitivt inte vill diska eller städa;P Hahaha ja jag är lite konstig, men dom säger ju att det är de konstiga människorna som är de bästa:D
Jag är BÄST!♥
Nu när jag skrev det kom jag på att jag måste fråga Josephine när hon kom till kyrkan, vi var båda på samma tåg igår oxh båda skulle in till kyrkan, men jag gick av i Farsta Strand och jag gissar att hon gick av i Södra och vi skoja om att vi skulle se vem som kom fram först, men eftersom jag fick lite ändrad plan, skulle till Mcdonalds typ bredvid kyrkan, så såg vi ju aldrig vem som var först och vi fick inte heller tid att prata med varanda(-_-) så nu måste jag få reda på om min väg var snabbast och bäst eller om det kanske var hennes:P Ja jag vet såå barnsligt, men det står ju i Bibeln för att komma till himlen måste vi bli som barn och de är ju barnsliga så Aha där har ni XD


Hehehe, barnsligt värre^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0