Söndag

Denna lilla ängel sötnos passade jag under söndagsmötet, lite envis ibland, men ändå såå söt och charmig!!♥

Jag hann inte lyssna så mycket på predikan, men jag tror att jag uppfattade det viktigaste. Det var så roligt att passa Leah och jag vet att det var skönt för Jenny att bara kunna sitta och få ta in ordet:) Om jag kan få vara en välsignelse till någon då är jag nöjd med det. Gud vet vad han gör och han ser till att jag är med på de möterna där han vill tala till mig^^ Pga G12 Kidz kommer jag missa två söndasmöten varje månad, men jag tror han genom barnen kommer att lära mig ett och annat så jag är inte missnöjd, love the kidz♥

 

Oroa dig inte, utan lita på Gud; han vet vad han gör


Kommentarer
Postat av: Josephine

Det är så sant! Gud ser det du gör och han kommer välsigna dig med barnpassning när din tid är kommen ;)<3

Och du kommer få ut så mycket av G12kidz, så mycket kärlek och du kommer verkligen få tjäna Gud i allt du gör när du gör det för honom! :D<3

2010-09-07 @ 20:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0