Sjuk:(

Ja man mår ju lite dåligt nu som nästan var enda svensk gör när hösten kommer, men idag mådde jag värre än innan så jag stanna hemma från skolan och tog det lugnt, hade en riktig pyjamas dag, väldigt skönt:)
Hostar,nyser och snyter och dricker massa te mot min irriterade halshttp://planetsmilies.net/kaos-not-tagged-smiley-4776.gif Men jag tror att jag börjar bli bättre så imorrn ska jag nog kunna gå till skolan, annars kommer jag ändå tvinga mig själv för vi har Hantverk och jag vill inte hamna efter med min kappa som jag ska sy.

Till något roligare och mer uppiggande;
Jag tänkte göra en liten annorlunda grej på bloggen, ni ska få skicka in förslag på musik, filmer,böcker och skicka in teckningar,recept, ämnen ni vill ha min åsikt om...allt möjligt som ni skulle tycka var kul att jag la upp på min blogg. Ni skickar bara in det till min mail; [email protected] . Ni skriver namn, ålder(om ni inte vill vara anonyma förstås).
Ni kan gärna göra så att ni skickar en länk, ex på en youtube video så lägger jag upp den här,kanske. För om det är något som jag känner att detta går inte så läggs det inte upp,men då mailar jag dig och säger varför;)
http://planetsmilies.net/kaos-not-tagged-smiley-5704.gif


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0