Måste få säga till nån

JUST THANK U!!!

Med så många omkring mig som är mina ljus, som knuffar mig framåt när jag tar ett steg bakåt. Och att kunna komma in i Hans famn och känna hur Han med sin omnfamning läker allt jobbigt, allt som känns tufft. Hur kan jag inte känna tacksamhet och kärleken. Med er så suddas förra inläggets känslor bort och kvar är en ljuslåga som växer och blir en eld och bubblar fram i strupen och blir ett glädje skratt♥♥♥♥♥♥♥♥

Just nu måste jag bara få klaga, livet suuuuuuuuuuuuuger känns det just nu, även fast det är jag som överreagerar...men just nu vill jag bara gråta. Helst av allt önskar jag den här känslan försvann, men det vill den inte. Skriv inte nån kommentar, fråga inte vad som har hänt strunta i att jag skrivit av mig här, det är bara en sån kväll ok?! Den som skriver något, speciellt i sympati kommer jag bara bli sur och irriterad på så snälla gör inte det!!
Imorrn kommer jag må bra igen, okej så don't!

Kommentarer
Postat av: Jess

<3<3!

2010-09-23 @ 22:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0