Lycka

Ahhhh jag är så otroligt lycklig!!!! Blev äntligen efter snart 18 år i Södermalmskyrkan medlem♥ Ögonblicket då Lennart sa "Evelina Wallberg" och jag fick ställa mig framme vid scenen, det hade jag längtat efter såå länge, att få höra mitt namn och veta att nu så tillhör jag församlingen, min andliga familj, åhhhh det var så underbart och jag var pirrig i magen hela dan av lycka. Sen efter mötat hade jag min första ledarskola lektion, förutom att jag frös, så var det oxå so amazing!!! I love my life, I love my savior!!!! Jesus tack, tack för ALLT du har gjort för mig. Det jobbiga nu är att kunna ta sig igenom de jobbiga stunder då djävulen bara vill trycka tillbaks mig, för han hatar och avskyr det härliga och underbara som har hänt mig, men jag står stark, med församlingen och alla mina härliga vänner. TACK UNDERBARA JESUS!! TE AMO♥


Fotograf: Jag, med mobilen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0