Det regnar här i Jordbro idag

En lugn skön dag,med städning och avkoppling. Har städat duschrummet, inte så jobbigt som man kan tro, fast jag gjorde inte super noga, men jaja. Är fortfarande lite sjuk, mest förkyld med det kan oxå börja snurra helt plötsligt vilket är lite scarrie. Igår var jag hemma från skolan, kände att det behövdes, sen senare på kvällen så hade vi äntligen cafét!! Det var typ 100 år sen sist, det är ju så kul att stå vid kassan:D

Sen så har jag världens bästaste storebror som hade med sig en plattång till mig!♥ Han jobbar på Maxi och de har typ gratis saker och reklamprylar som blir över och då får dom ta det som de vill ha, den var faktiskt riktigt bra,men jag tror alla plattenger är bättre än den jag hade innan, så jag e JÄTTElycklig, nu kan jag frisera mitt hår hela tin typ:)hehehe nä men det gjorde verkligen min dag eller snarare kväll.

Nu ska jag snart dra till Handen där jag ska möta upp några riktiga snyggisar, sen ska vi dra hem till Padillas och titta på film, umgås och bara ha det najs;)

Just det, snälla läs förrförra inlägget, skicka in saker till mig. Jag har fått en begäran att skriva recept då och då på bloggen, vilket jag absolut tänker göra, älskar att baka, tyvärr blir det inte av, men när det blir då hamnar det på bloggen, men skicka gärna in ett recept så jag kan testa det så kan vi se vad jag får för resultat;)

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0