ASUS!!

Idag fick alla i min klass sina datorer, nya fina Asus mini modeller i svart. Men lilla jag fick ingen för mitt avtal hade inte blivit signerat av mina föräldrar, jag är en av få som fortfarande e minderårig "suck"
Men, men förhoppningsvis så får jag en imorrn, då kan jag ju kolla facebook på rasterna...och kanske på de riktigt tråkiga lektionernaO_o'...ehh ja kanske...
Men det verkar jättebra, kolla lite på min klasskompis dator. Jätteglad att de tär ASUS eftersom jag har en själv hemma, den som jag just nu skriver detta inlägg på:O hehe så jag kan typ alla funktioner och hur man hittar till det och det och det.....etc. Önskar bara min skola hade råd att ge oss Textila elever photoshop på datorerna, skulle hjälpa grymt mycke och det skulle vara SUPER kul^^ I loooove photoshop!!!http://planetsmilies.net/kaos-not-tagged-smiley-4685.gif
Och idag IGEN, har det varit konstigt Sverige väder, börjar med sol slutar i regn eller tvärtom på andra dagar...jupp men det är härligt med lite regn, då blir allt så grönt och fint och man uppskattar solen mer:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0