En ny fantastisk dag

Har blivit en massa musikinlägg på senaste tiden så nu tänkte jag skriva lite:) Men jag hoppas ni har gillat musiken och inte tyckt den varit totalt dålig;P

Hade ingen toppen start på dagen, var såå trött att jag skippa religionen och tog lite sovmorgnon så jag ska orka med hela dagen. Har bara tre lektioner totalt, men den sista är Design som är typ sådär 3 timmar lång..... Sen så ska vi har myspys på cellen och bara chilla å umgås:) Och kanske något mer.... det är några som fyller år idag och imorgon så vem vet vad som kommer hända...♥ Åhh längtar till cellen!!!


Jes 43:4-5
 "Eftersom du är dyrbar i mina ögon, högt aktad och älskad av mig ger jag människor i ditt ställe, folk istället för ditt liv. Frukta inte, ty jag är med dig" ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0