Igår kväll/ imorse!?

Haha ja igår nattpromenerade vi(några ungdomar från kyrkan) efter ungdomsmötet, från skanstull in mot stan. Super härligt! Förutom att vi nästan bevittnade ett slagsmål inne på Max vid Kungsträdgården...det var lite scary.
Mjölk och äppelpaj inhandlades(från Max) och så drog vi hem till Muñoz och drack te och titta på bröllopsbilder, vackra Liia och coola Emanuel♥
Klockan var ganska mycke.... typ 3 när vi bestämde att det var dags att dra hem:P Haha vi fick ta nattbussen, 1a gången för mig faktiskt hehe. Jag var inte trött ALLS, men det var två som var Jätte trötta;P
En bild säger ju mer än tusen ord, så jag låter den här tala för sig själv och visa min otroligt roliga bussresa hem, tidigt imorse;P


BTW, kom hem typ kvart över fyra...

Kommentarer
Postat av: Ange o Filippa

Jaså..du som aldrig ville gå på MAX förut..ändrat dig eller? :P

Och vi åkte ju nattbuss från skärholmen, glömt?? /Filippa

2010-10-09 @ 18:58:09
Postat av: Mamma

Åh jag som sov gott hemma för hon åkte ju med kusin Mattias... det var ju också en bodyguard!?

2010-10-10 @ 00:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0