BU!

Jaha idag är det Halloween, få se hur många spöken som kommer och ska skrämmas...ska hålla mig borta från dörren:P
Lite om igår; åkte hem till Angelinn efter skolan och "hjälpte" henne att passa Emilio. Han var så söt, blyg i början, men sedan så var jag inte farlig längre och då gick det att prata XD Hann bara vara där i en timme, skulle till kyrkan för att passa Leah♥ Gulligris hon är så härlig, riktig liten tjejig tjej♥♥♥♥♥ Älskar henne!!
Sen var det cafét som gällde, vi förberedde för TACOS, men det verkade inte vara någon höjdare, bra för oss i cafét för då blir det mer till ossXP
Det som var najs var att jag kunde vara inne på nästan hela mötet, vilket inte händer ofta när jag ska stå i cafét... var härligt.

Idag ska det städas och pluggas... hade tänkt gå på Joysans Halloween/födelsedags fest, men jag ska nog ta det lungt idag och bara vara hemma, njuta av familjen:)

Happy Halloween alla! Glöm inte att sätta ett fins ljus på de som är er kära som inte är i livet längre♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0