28 Oktober

Känner att inläggen flödar på.....hehehe, ja det är mycket i skolan och jag har inte riktigt haft lust att blogga, men nu är jag tillbaks och förhoppningvis så stannar jag;P
Har sett på två koreanska draman den senaste tiden som jag tänkte tipsa om...men det bli i ett annat inlägg senare.

Idag gjorde jag något som jag lääängtat efter att få göra, platta min storebrors hår! Han har rätt långt lockigt hår(superfint) och jag tyckte det skulle vara superkul att se hur det skulle bli plattat, blev lite sådär, jag kamma och fixade inte någon speciellt frisyr utan platta bara så det blev som det blev♥
Men nu när jag har gjort det så kan han få klippa sig,hehehe annars om han hade gjort det innann jag hann platta skulle jag blivit JÄtte arg...hahan nej men jag hade blivit lite ledsen och besviken,så blev jag inte det:D

Lite bilder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0