TACKSAMHET

Så här gullig såg jag ut när jag städa idag;)


Idag har man varit duktig och städat både rummet och duschrummet, nu gäller det bara att göra klart ledarskolan... sen får vi se om jag drar till Bianca.... eller ska man vara hemma och sova(xP) vilket jag aldrig gör när jag säger att jag ska göra det så troligtvist så drar jag till Bianca, om jag hittar dit:P Hahaha, måste nog åka snart i så fall för det tar en timme att ta sig dit, sen vill jag inte komma hem så sent så för att kunna vara där mer än en timme så bord ejag åka snart... aja vi får se vi får se.
Btw...."suck"... så är jag OTORLIGT tacksam till GUD!! Igår bubblade det inom mig efter praktiken och eftersom jag inte sagt nåt på bloggen så kan jag berätta för er att jag inte har varit så lycklig på sista tiden och det har varit tufft och kämpigt, men nu är JAG LYCKLIG och TACKSAM till JESUS!!!♥♥ Åh till den Helige Ande som ger mig frid i själen!!! Tänk vad mycket jag får även fast jag inte är värdig, tack för din nåd♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0