P.R.A.K.T.I.K.....

Ja kära vänner jag har fått praktik! Igår var jag i skolan och tvingades att ringa till minst 5 stycken olika ställen där jag kunde tänka mig att praktisera... det var inte lätt kan jag säga... jag avskyr att prata i telefon med någon som jag inte känner, inte vet hur den personen ser ut och som jag eventuellt kommer träffa och kanske "umgås" med, det är HEMSKT! Satt med luren i handen och höll på att gråta...-.-'' eh..hehe, mm patetiskt men så kan det va.
Ringde i alla fall och fick napp, åkte ner till butiken och "prata", men de hade redan bestämt för att ta in mig så det blev inte värsta intervjun som jag hade trott att det skulle bli och som min snälla lärare hade försökt förberedda mig på.(Han e snäll, fick det att låta ironsikt..)  Fick börja idag, precis dagen efter vilket e najs.
Så nu praktiserar jag ända fram till tisdag vecka 50 på "Söders Högtidskläder", de säljer bröllop och fest kläder för båda herr och dam(mest dam..såklart) och även "VÅGA" smycken, vilket jag tycker är ett väldigt häftigt sammanträffande, för det är exakt såna smyckena som säljs i kyrkan( det är två kristna kvinnor som skapat märket) ... känner jag mig på rätt plats!? Jajamensan, första dagen gick super B, fick stryka skjortor, putsa skor,pressa kavajer... plus lite annat. Det låter säkert jättetråkigt, men jag gill'a det;) Vill bli hemmafru så det är lugnthttp://planetsmilies.net/kaos-not-tagged-smiley-5825.gif

Putsar herr skor...jag tyckte de var så snygga så nu vill jag ha egna xP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0