Myyyyyyyyyyyyser

Har ont i magen idag...vet inte exakt vad det är men jag tror att det rör sig om en åter kommande smärta som kommer en gång i månaden och kan hålla i en vecka XP Haha säkert bara tjejer som fattar, och riktigt smarta killar.

Så nu ligger jag i alla fall och myser i min säng och ska kolla på "Miss no Good" (koreansk drama)Haha jag är fast,men det finns inga bra filmer, har försökt hitta koreanska filmer, men jag har typ sett alla som är bra redan... om ni vet någon bra film, oavsätt vilket land, så får ni gärna tipsa mig om den;)
Draman är lite jobbigt att titta på, eftersom det tar sin tid att titta igenom ca 20 avsnitt som är en timme långa-.-'
Tvättar oxå, borde gå upp och hänga den tvätt som är klar, men Hasse målarn fixar med väggen i vardagsrummet(utanför mitt rum) och jag har pyjamas...så jag har inte så stor lust att ta mig ut och upp för trappen,hehe.

Liten update sådär,byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0