Idag är det ingen vanlig dag för idag är det...

Min födelsedag och mitt 200:ade inlägg på bloggen, ganska coolt! Tjoho!!Idag blir jag 18 år, myndig och så....lite scarry. Blev väckt tidigt på morgonen och firad med typ 3-4 olika födelsedags sånger,hehehe xD Fick toast och omelett + en tårtbit, kallad "white lady". Passar mig perfekt eftersom jag är så blek...undrar om det var det mamma tänkte på....
Har varit hos tandläkaren, vilket var tråkigt...jag som brukar tycka det är roligt. Skulle bara kolla att mina tänder ser ok ut... det gjorde de nästan förutom början till ett hål, inget allvarligt behöver bara borsta och använda tandtråd så ska det nog bli bra.
Har rensat min garderob på kläder och så, några saker ska bort och några ska sparas för sommaren...jag får inte plats med allt:P Nu tänkte jag bara ta det lungt, läsa kalle, titta på en film kanske.... kanske får besök är inte säker, några tokfisar har sagt att de skulle våldgästa...vi får se, sen ikväll så ska jag på restuarang med cellen(om ni inte vet så är det mina vänner som jag har "bibelstudie" med varje vecka....kan man säga) vi ska äta pizza, jag behöver inte betala...åhh så lyxit! Känner verkligen för att bli bortskämd idag, så om ni vill får ni gärna komma hit och skämma bort mig eller nåt hehe♥*^^*

Mina presenter btw är följande; vantar(mmmysigt) örhängen med matchande armband, tre lotter var av två var nit och den tredje vann jag en ny lott och en hel dag att gå på de bästa affärerna och köpa de finaste presenterna med pappa>o< Såå lycklig! Fick även en tröja av SofiaH i förrgår,den är jättemysig. Tack Sofia!!♥

GRATTIS TILL MIG SJÄLV!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0