Här är lite grann om Schweiz!!!

Puh, nu så ska jag äntligen berätta för er om Schweiz, har redan skrivit  för länge sen, men inte orkat skriva det här på bloggen, men nu så kommer det bara ca två månader försenat:P

Resan började bra, satt med de mest högljudda och roligaste personerna längst bak på bussen.
Däremot var jag trött nästan igenom hela resan, så jag var mer av en lyssnare än en pratare.
De två första dagarna var Ange sjuk vilket var tråkigt, jag hade roligt på måndan när vi promenera upp för Saas Fe, många roliga personer var med upp, men det hade varit roligare med söta Ange dör-.-,
Tisdag åkte vi til uppförsbacke staden,Lausanne, vi gick upp,upp,upp och sen gick vi ner,ner,ner i skinande solsken(svettigt värre)
Från Onsdan(då skulle jag ha åkt till Milano) ända tills vi kom hem var jag sjuk, då menar jag riktigt sjuk. Jag har definitivt aldrig varit så sjuk i hela mitt liv!:'(

Men fast jag var sjuk mer än halva resan så hade jag otroligt roligt och ångrar ingenting, extra tack till sockerparet som é så söta tillsammans♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0