Week 10

Tiden går fort och snart är jobbet slut så sorligt...NOT. Har skär sår över hela handen,papper är ju jättefarligt!! Jaja jag klarade mig ju i alla fall, lever än;) hehe
Tänkte bara visa någo jag skulle vara väldigt mysigt att ha på sig nu, eller kanske när jag är i Schweiz(!!!!!!!!!!!!!) men man ska ju spara pengarna så man kan shoppa där,men det är inte lätt när det finns så mycket fina saker ute i affärerna nu,suck.....saker jag behöver är dock:

♣En väska(som rymmer ett ant.block + övriga saker och som är snygg och inte för dyr!)
♣ En lätt,snygg vårjacka,helst en jeansjacka!Åhh en begagnad som är naturligt sliten!
♣Sköna mjukisbyxor
♣.....fina halsband,inte nödvändigt men still!!


Kommentarer
Postat av: Angelinn

Jag tycker du borde köpa det där i sverige är det inte fruktansvärt dyrt i schweiz o i milano??? Dessutom behöver ju det där, fast du borde kanske inte köpa allt, lite pengar är ju kul att ha :P :D

2010-03-08 @ 19:27:00
Postat av: Olivia

Åh, snygg ny header du har skaffat dig! ;)

2010-03-17 @ 21:58:02
URL: http://oliviasfashion.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0