So bored I wright about food


Mamma är nog världens bästa kock, hon kan göra något supergott,även genom att använda de mest tråkigaste ingridienserna man kan ha. Önskar at jag var lika duktig,men det är jag inte. Speciellt köttfärssås som ska vara så enkelt att göra,det är jag sämst på....men jag antar att övning ger färdighet. Men en sak är säkert,jag kommer aldrig lära mig att hacka lök,jag vägrar att öva på det till och med,sååå hemskt,bölar så att jag inte ser löken eller kniven(lite farligt..) min blivande man får vara en "lök-hackar-älskare":P hehehe(bilden är från middan i fredas)

Vad gör ni en sån här lite tråkig söndag,då ni bara kan tänka på mat?;P

Kommentarer
Postat av: Angelinn

Jag är likadan när det gäller att hacka lök!! helt hemskt! jag står också där och inte ser kniven och löken :P Vill också ha en man som är hacka-lök-älskare :D

2010-03-29 @ 20:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0