Oj! One week

Jaha,nu har det blivit så att det hinner gå en hel vecka innan man bloggar...sorry. I helgen var jag på en fantastisk församlingsencounter och jag kom hem rätt sent så jag har inte haft tid att skriva..sen så har jag inte så mycket att skriva, just det förutom att GUD ÄR SÅ GOD!!! Helt underbar!!!♥
Sista praktik dagen var i fredags,fick vikariera, visade en biologi film för klass 6,om genetik! Haha det var exakt samma som jag fick se i grundskolan och eftersom det var halvklasser,först en del av klassen sen den andra,så såg jag den två gånger, jag är värsta experten nu!

Sen har vi det här med Sportlov. Alla säger hurra äntligen,jag säger dags att jobba och gå upp kl 6 varje morgon för att ta sig till pendeltåget som är försenat,frysa ihjäl och sedan stå still i en kvart,great....jag gör det bara för pengarna och då menar jag BARA för pengarna...:D
arkiverar pärmar på mammas jobb,Carema.
är så trött!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0