Att vara eller att inte vara?

Jaha,så har man lyckats igen att inte skriva på 100 år..typ;) Jag har haft massa roliga saker för mig som jag velat skriva om,men det har liksom inte blivit av.
Idag är jag hemma från skolan, jag har ett ben som inte tycker om mig^^' Så här är det,jag har haft oregelbundet ont i benet sen ungefär 3 månader tillbaks,mamma ringde till en doktor som föreslog att jag skulle ta voltaren regelbundet i tre dar och om det inte gått över så skulle vi åka in till en läkare. Jag tog voltaren,det hjälpte inte, mamma skulle fixa tid,det gjorde hon inte, men det är för att hon har mycket att göra och är lite glömsk av sig(men jag älskar henne ändå)
Men idag har hon fixat tid!!! Så jag ska vara på Carema vårdcentral kl 15.30 idag, hoppas det hittar felet....

Nu till lite något roligare, i tisdag kväll gick min klass och såg "Hamlet" på Stadsteatern, vi får kompensation på en resursdag eftersom det var obligatoriskt så man kunde inte inte gå.
Dramat var jättebra!! Riktigt häftigt gjort och det roliga var att jag kände igen en hel del av skådisarna. Det är ju inte alltid man går på teater så det var rikitgt speciellt!! Här kommer lite bilder:


Först åt vi middag i Kungshallarna:)

Två stycken matvrack!

Mumsfillibabba!! Så gott det var!! Emmy har great taste!!

Sedan flummade vi iväg till Stadsteatern,där hade vi skitkul!!XD

Sedan var det dags,ljuset blev man särskillt imponerat av,riktigt häftigt.
På slutet delade de ut ett pris,vilket var en överaskning både för oss och motagaren,Gustav Skarsgård;) Det var han som spelade Hamlet,otrolig dukigt!!! Sven Volter är gubben som står och pratar,nån som minns "Ture Sventon" jag tror det är Sven som spelar honom.

En härlig kväll var det i alla fall,förutom att jag kom hem sent....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0