Våran mysiga sommarstuga>,<

"Efter en lång färd längst det gröna,lantliga landskapet svänger du in på en skumpig skogsstig med enstaka trävillor som klarat vädrets makter i många år. Du fortsätter in bland skogens granar,ner för en backe å sedan upp och där,mitt i gläntan,står den mysiga lilla röda stugan med den lilla Storsjön som breder ut sig några meter nedanför verandan. En trappa leder dig ner och sedan en brygga i form av ett T som tar dig fram..."plumps", och du njuter av det svala vattnet som smeker din varma kropp som svettats 6 timmar i en bil under den glödande solen. Nu tänker du "Äntligen är det sommar"!"

Jag har det jätteskönt här borta nere i Sveriges baksida;) Det är väldigt mysigt här förutom på natten då man svettes ihjäl,men jag kan sova ändå,har åtminstone inte störts av det irriterande släktet mygga! Vi har några fina bonusar oxå; roddbåt, kanot, lekstuga(fast den leker vi inte i:P) och en brygga som vi kan lägga ut vart vi vill i sjön. Just nu skriver jag på Nattes iPhone så jag kan inte lägga upp några bilder,har inga på hans så det får ni se senare^o^

Have à great summer!


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-12 @ 15:33:56
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0