See the stars and shine like them

Ja, som ni kanske förstår så har jag sommarlov och därför har jag inte tid att vara inne och blogga när jag vill vara ute i solen och njuta av alla människor i min sociala cirkel;P Eller så förstår ni inte och har slutat läsa just nu...synd för er.
Som ni ser,inte så mycket att skriva om, jag har ett fantastikt skönt sommarlov och njuter av solen och de brända röda delarna av min kropp...okej njuter av det sista gör jag direkt inte,men ändå!
Idag har jag träffat den lilla släkten från Nya Zeeland, träffa min lilla kusin Thornton för första gången, en söt liten buspojke och sen har vi Brielle som älskar mig lika mycket som förut...undrar varför,...måste vara en tjej-kusin-grej typ, haha men hon är gullig,lite hypper och så men gullig.♥
Imorrn kommer jag troligtvis följa med till Junibacken,ska bli kul, sist jag var där var jag så liten att jag knappt minns nåt:S

Sen så måste jag träffa Sofia nån gång innan jag åker till Alingsås på lördag...miss u soffe♥♥(och Emmy,Sebastian,Sara och Tracey)♥

Puss,njut av solen...den syns bara en tredjedel av året...knappt!

Fotograf: Joel Wallberg(min bror)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0