Longing for the fun

Snart,snart,snart så drar jag ner till Alingsås! Det ska bli så kul, speciellt resan. De flesta tar typ tåget ner dit, men min familj(är ganska stor så det blir dyrt) åker bil ner!! Det kommer vara jag,mor och far, Jakob(min lillebror) och Joel(näst äldst) som åker ner i Opeln;) Natanael kommer ner på söndan med tåg.... i alla fall så är det rolgiare tror jag att åka bil..bortsett från trängseln, man stannar på rastplatser på ställen man inte varit, eller man varit och det ser annorlunda ut^^ och man leker roliga lekar när man har tråkigt som faktiskt för en samman och det ger en bra start på en härlig semester♥!

Håller på att tvätta massa kläder(har inte tvättat på ett tag, lagt det i tvättkorgen och låtit det ligga) Ni förstår i min familj måste man tvätta sin egna tvätt,haha lite jobbigt men ändå väldigt lärorikt;)
Imorrn är det Loppis i kyrkan, ni är alla välkommna dit, pengarna går till konstnaderna för konserten som kyrkan ska hålla i kungsträdgården den 25 juli!! Så kom för bi och fynda, Götgatan 87, Skanstull>u<

Fotograf: Evelina(jag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0