I'm home and I'm back...for now

I förrgår natt kom vi hem från Alingsås, Joel och Natte var redan hemma eftersom de åkte med tåget dagar innan.
Det var såååå skönt att komma hem, speciellt för mig för jag får panick när jag åker långt i en bil när jag behöver sova...det var lite jobbigt. Men jag måste säga, min säng är såå bäst! "Borta bra, men hemma bäst" är verkligen sant!
Igår kunde man tro att vi vilade oss och tog det lugnt, packa upp våra saker och så..men icke san icke, vi var ute på Sandhamn med vad jag trodde skulle vara hela tjocka släkten i Stockholm, blev Annika och Danne,Tobbe, Zandra och Lina. Men vi hade toppen och väldigt skönt. Vattnet var rätt kallt men det gick att bada, man var bara tvungen att vänta på att kroppen domnat bort sen så gick det super;P hehehe.

Bilder och så ska ni få från min semester nere i Alingsås, men not yet! Hahaha ni får veta lite till, har inte tid just nu att lägga upp dem, ska tälta med Filippa och Angelinn ikväll tills Lördag morgon typ så jag håller på att packa och förberedda mig för det, sen så går jag igenom allt jag missat på internet^^ så ni får lov att vänta. Det kommer inte bli värsta inlägget, mer ett bild inlägg än text. Men ni vet vad man säger; en bild säger mer än 1000 ord så....I rest my case♥

Ha de´go´tt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0