..............

Sorry>.<'!!!!
Jag känner mig bara så trött och orkar inte skriva just nu... det blir nog inget inlägg med bilder, men ni som har min facebook kan bara gå in där och kolla så ser ni vad jag har haft för mig i sommar;)
I söndags kan jag däremot berätta att jag hade grymt kul! Först delade vi ut flyers typ, Samuel hade kommit på att det går jätte snabbt om man står utanför spärrarna...vilket vi givetvis gjordeXD
Jag såg inte särskillt mycke av vad som hände på scenen, men det jag såg och hörde var grymt bra. Va gjorde jag då som hindra mig?! Jo, först var jag "mentalt stöd":P för ansiktsmålarna hehehe, sen så blev jag själv målare och fick måla ansikterna på en massa söta pojkar och flickor, fick själv en blomma målad på kinden av söta Alicia^^
Josephine fick vara reklam skylt^^

Senare uppe i kupolen, där några ungisar samlats så fortsatte vi att ha kul med färgen, Josephine målade Ariel....haha asså man skulle ha filmat det var såå roligt!!!
Sen fick jag och Josephine "vackra" ansiktsmålningar......men det får ni inte seO.O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0