Upps!!

Ja nu igen har jag inte skrivet på JÄTTE länge.....sorry sorry. Lite uppdatering: Har börjat praktiserat på kristna skolan,grundskolan jag gick på från 1-9:) Är på sylektionerna och bildlektionerna....fast bildlektionerna är det inte så mycket att göra;P
Jag har ju hållt på med ett nytt Disney projekt...eller jag o jag, några ur min klass och jag. Vi har gjort dräkter som föreställer karaktärer ur den nya filmen "Prinsessan och grodan"(som är jättebra, en riktig disney film kan jag lova) Och nu imorgon ska vi ha på oss dom på galapremiären och hälsa på alla kändisar som kommer för att sen den!Såååå kul!!
Min figur är eldflugan Ray eller Raymond, en riktig snygging...hehehe



Trailerna:



Meet Ray(alltså mig!)


Så imorrn gäller det!!! Kommer till och med bli sminkad av en make-up stylist!!!!!!!!!!!!!!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0