One day

Opps,haha har inte skrivit något,kanske för att det inte har hänt så mycket och just nu är jag inte rikitgt på humör för att skriva något,lite nere:/
Men men nåt måste ni få veta! Jag ska, då menar jag SKA även fast pengarna ligger och gömmer sig nånstans;) så ska jag med på Schweizresan på påsklovet! Så kul,tänk att fira påsk i ett annat land än Sverige,det har jag aldrig gjort! Jag kommer däremot inte åka skidor,brrr för kallt plus att sist så gick det inget vidare så nu hade jag tänkt att bara njuta av det vackra Gud har skapat:D plus shopping..hehehe....men det gillar Gud för han älskar att skämma bort sina barn så deså!

Så ska jag säga något om et som alla nog känner till? Trafikkaoset med tågen och bussarna! Alltså jag har aldrig varit med om något sånt här, jag tror faktiskt ingen har varit med om något liknande,det är ju helt kaos med pendeltågen som är försenade flera timmar(no suprice there) bussarna lägger av och tågen går bara norrut,alltså inga tåg mot skarpnäck,farsta eller hagsätra!! Det börjar bli riktigt läbbigt nu med all snö och värst av allt är vad händer när all snön smälter?...om den smälter!
Jag vill ha vår!!! Underbara vår, med några vita fläckar och massa gröna fläckar och små knoppar ab snödroppar och blåsippor som kommer upp,fåglarna som kommer tillbaks och kvittrar sina vackra sånger!!Åhh vår vår var är du!!?

/Ur evelinas liv;)

Kommentarer
Postat av: Angelinn

nere?? inte bra :/ säg till om du vill prata <3

Jag vet, det är verkligen kaos! Kom inte ens till skolan igår!! och som du sa man kan inte åka tunnelbana här ifrån. suck. Men jag antar att de inte kan göra så mycket åt saken...

2010-02-23 @ 16:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0