Galapremiären för Prinsessan och grodan

Här är lite bilder från galapremiären i söndags!! Måste säga att jag är extremt stolt över oss!! Vi var så duktiga och fina. Såg lite kändisar oxå*^^*....fast fotograferna tog kort på dom mest med prinsessorna och prinsen,vi andra var lite utanför:( Aja,såg dom i alla fall,som till exempel: Rober Wells,en av Rongedals bröderna(tvillingarna som är flintis och har glasögon och sjunger sUUper fint) Han från postkodsloteriet,en tv nyhets snubbe,en manlig skådespelare,rätt känd och Robin(sångerskan) Sen var det en massa andra,men jag kommer inte ihåg alla och v et definitivt inte vad alla heter!:O
Fick träffa tjejen och killen som är rösterna på svenska till prinsen och prinsessan;)
Ska få biobiljetter så jag kan gå och se den när jag vill, plus en affisch♥


Kommentarer
Postat av: Angelinn

Coolt!! Snygg du e ;)

2010-02-02 @ 16:39:55
Postat av: Anna sundström

Nice ;) Du ser typ exakt ut som Ray... fast med fler tänder och snyggare ;)

2010-02-03 @ 17:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0