Crazy in Love!!!

Yes,stämmer fullständigt jag är "Crazy in loooove",hur skulle jag inte kunna vara det efter en sån bra helg,särskilt efter lördagen då det var lOveday i kupolen och sedan lOveparty i foajen;)
Jag är helt förälskad på nytt!!Min stora kärlek höll mig i sina armar och tröstade mig och sa till mig att jag är så vacker! Hur kan man inte falla för det!!
Nu undrar ni säkert vem det är? Ja de flesta jag känner,känner honom och väldigt många runtom i världen älskar honom lika mycket som jag....kan ni gissa? Jo det är min räddare, min hjälpare,min far och min bror, min läkare och min allra bästa vän JESUS!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Jag ska nu berätta något som är väldigt personligt...ni får inte all info om det, men ni får veta det viktigaste. Jag blev fri från en förbannelse som jag gått med och haft som en börda på mig hela mitt liv...och då menar jag HELA mitt liv! MEn nu är jag FRI!! Det är helt otroligt och jag är så tacksam och så lycklig att Han befriade mig, därför kommer alltid Loveday finnas i mit hjärta,för det var då jag erkände och blev fri!!
Och det var sååå skönt,så otroligt skönt, en ren lättnad att efterrått så ville jag bara skratta och skrika att jag var fri,men speciellt skratta,Åhh det går inte att beskriva hur underbart,fantastiskt det var!!!!
Sen hade vi en rolig,häftig fest,"Lovepartyt"!! Riktigt roligt, ska sätta ihop en video om partyt senare, men nu så får ni nöja er med lite bilder;)


Partest,se hur mycket de faktiskt vet om varandra;)

Kärleksberättelse,om hur de träffades....

Vackra sånger från Carro som sjöng som en ängel!

Och så en liten filur som roade oss väldigt mycket,han var sååå gullig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0