Bowling!!




Hade idrottsdag idag, så jag, Sara,Sofia,Sebastian(SSS) och Emmy valde att bowla i brandbergen och promenera lite grann;) Det var riktigt kul...men vi åkte runt en hel del för först hade vi 2 timmar att göra nåt på,så vi åt lunch på donken, sen när vi skulle tillbaks så tog vi självklart bussen som går till Brandbergen precis utanför donken,men som sagt så åker den en låång onödig väg,men vi fick en bana ändå:D
Körde i en timme för 230 kr på en bana(fast på internet stod det faktiskt 220kr!!!)
Gissa vem som vann......JAG,helt otroligt,förlorar varje gång jag spelar med min familj,men nu så vann jag!!♥
Tyvärr är inte jag med på någon bild,men om jag får tag i en från Sara typ (som tog en massa foton) så ska jag lägga upp den här:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0