~~Saturday~~

Nu är det lördag,vad gör man då förutom att oroa sig för alla läxor som borde göras innför nästa vecka!? Kanske gå till banken och fixa in lönen på kontot? Ringa Filippa och fråga henne vad hon mena med sitt sms? Klä ut mig och gå på Josefs "Noaks ark" party?
Leka lite med sin NYA MOBIL!!!!!!!!!!!!!!!!! WIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!♥♥♥ Åhh vad glad jag är!! Den är så fin, älskar den!! Kom hem igår och då låg den där på min säng. Har inte nytt nummer för alla som undrar, samma gamla nummer;) Det var typ en av de jobbigaste sakerna, jag var tvungen att skriva ner alla mina kontakter och sen lägga in dom på nytt i min NYA mobil^^
Så där har ni det, jag har fått min nya mobil, det tog bara 3 dagar, nu väntar jag bara på Fakturan så att jag kan betala för den.
Däremot förlora jag alla mina roliga spel, men har fått nya roliga spel....tyvärr Filippa så har jag inte Quarterpop längre:(

Nä nu ska jag äta lite frukost^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0