Måndag-_-

Hej hej, har inte skrivit på ett tag. Åkte hem till Ange vid nio tiden i lördags. Det roliga var att jag väntade på henne och Filippa i en timme i hötorget. De var på bio och såg "kvinna som lekte med elden" eller nåt. Jag hade åkt in för tidigt..."suck" -_-
Vi hade jättekul iallafall, FF och chips och en nästan sömnlös natt;)
På söndagen kom mamma och pappa och hämtade mig, ange o filippa hängde mé. Fick en jättehärlig och go middag. Potatisgratäng och fläskfilé, mums
Senare kom det en drös med ungdomar(joels kompisar) och fyllde huset med ljud:P När ange och filippa hade åkt hem tittade jag på Music & lyrics och sen blev det Hitch med brorsan och några av polarna, några var på joels rum och tittade på en annan film.

Det var väl min helg;)

Nä nu ska jag ha svenska,sen slutar jag:D (men måndagar är ändå jobbiga)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0