Gratis Bok!

Okej, nu är dagen äntligen slut ^o^
Materialkunskapen gick rätt bra.....INTE. Hahaha det blev värsta diskussionen om hur lektionerna skulle vara och kursplanen och etc etc.Jaja, vi får se om jag kommer lära mig något på den lektionen, eller inte.
Sydde "klart" tightsen till Tingeling, de blev jättefina och jag känner mig jätteduktig:)
Imorrn ska jag gå upp halv sex tor jag, har idrott kl åtta på morgonen,första lektionen- finns det något jobbigare...uschXP

När jag kom hem fick jag en trevlig överaskning med posten, en bok om fred. Typ alla som är 16 år till 17 september får en med posten, inte för att innehållet är särskillt roligt, men jag menar en gratis bok som kommer med posten är det aldrig fel med;)
Just det, gå in på motionportrait.com , där kan ni få era vanliga tråkiga bilder att RÖRA på sig!!! Det är så kul, ögonen och huvudet rör å sig och jag vet inte vad. Tryck bara på blabla...change i högra spalten och sen så kommer ni nog fatta vad man ska göra. Jag fick mig ett riktigt gott skratt i alla fall:)


Boken jag fick med posten, en riktig överaskning!



Visar den här bilden bara för att den är så fin^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0