Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!

Kommer ni ihåg att i min förra blogg skrev jag om mitt nya rum och att jag skulle visa bilder på det, ja det blev ju inte av, men nu så har jag äntligen tagit bild på mitt rum och ska nu låta världen beskåda och ge sitt utlåtande om det.
Jag ska få hyllor till den stora tomma väggen ovanför sängen, men har inte hittat de rätta än, sen vill jag ha nån fin tavla där oxå, typ något vackert, kanske med sakura blommor, en geisha eller ett av mina egna fotografin förstorat^^ Vi får se



 


Kommentarer
Postat av: Victoria

Det ser jättefint ut! Du får ta och bjuda hem mig någon dag ;)

2009-09-18 @ 09:47:58
URL: http://vickywoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0