Blogg,blogg,blogg

Jag har tänkt på vad jag ska skriva ett tag nu, men jag kommer aldrig på något roligt att skriva om, plus bilder från mobilen är inte det lättaste att ladda upp...även fast jag har haft tid på mig att göra det^o^
Vi får se om min bloggtorka tar slut snart, jag menar det här är inte världens roligaste inlägg... Sitter på skolan och väntar på att cellen ska börja snart, har bara hantverk och svenska på måndagar och sen cell kl 17:00, så man har rätt mycket fri tid, men det är ju inte alltid man vet hur man ska använda den tiden och läxor är inte det roligaste att hålla på med:/

Så här känns det..."suck"

Är däremot glad över att jag ska till cellen, så inga sura minner där;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0