Äntligen ny blogg!

Det tog en tag,men nu så är det klart...typ, så jag ska börja blogga igen;) Här är min nya blogg,inte riktigt färdig,har en del önskemål på hur den ska vara plus jag är inte helt nöjd med headern. Ska nog dra hem till Olivia någon dag så hon får hjälpa mig lite till(hon har redan varit en hjältinna och fixat bloggen) Jag tycker det är bättre att kunna prata ansikte mot ansikte och att jag kan se vad & var hon ändrar så jag kan ändra när jag tröttnat på layouten(vilket jag kan göra ofta,men det är så jag är) Sen är ju det alltid trevligt att träffa min underbara kusin, tips är att gå in på hennes blogg som finns under Länkar ,världens bästa blogg,avskyr när hon har bloggtorka eller semester. Det är alltid lika kul att läsa hennes blogg♥
Så vad mer ska jag säga så här i starten.....jag är just nu hemma och sjuk:( Tur så är det inte svininfluensan så ni som känner mig behöver inte oroa er;)
Tingeling projekt går framåt i sakta mak, har den här och nästa vecka på oss:S Sen ska det vara klart,fattar inte hur det ska gå till men på nåt sätt så ska det väl bli klart.
Gala premiären är den 1 november,för de som vill veta. Den är bara för inbjudna,så ni som inte har fått inbjudan sorry, inte äns jag kan nästla in er:'(
Nä, nu ska jag ta bort mitt fula nagellack, hare gott!

Ja ne♥

 


Kommentarer
Postat av: Olivia

haha... jo jag hatar att ha bloggtorka oxå XD

2009-09-15 @ 19:04:49
URL: http://cuty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0