The day after tomorrow

Okej, rubriken hitta jag bara på för jag kom inte på nåt annat klyftigt. Hade i alla fall jättetrevligt hos Liia igår och träffade Ange o Loppan som kom, saknat dom^^ Vi såg på 27 dresses och åt en jättegod morotskaka som Matilda gjort. Efter det skulle jag åka hem, men åkte hem till loppan istället och sov över. Vi såg på Twilight(ange,loppan o jag) vilket inte är världens bästa film, bästa bok, men inte film! Det är nåt med den som......är konstigt!? Aja klaga på ni som vill, men jag tycker så!

Vad händewr idag då?? Jo ska träffa några ur min gamla klass,vi får se vad som händer(är inte så välplanerat direkt) men det blir i alla fall kul att träffa de igen♥
Sen senare idag ska jag till Sofia och ha filmkväll med Sara o Sofia(såklart sofia eftersom det är hos henne vi ska vara) Fast innan det måste jag ta mig hem och byta kläder och packa lite, typ pyjamas;)
Så en rätt packad dag, med mycke roliga händelser!!! och vänner;D

Vi ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0