Stolt minne

Igår såg jag en klasskompis i metro tidningen och då kom jag ihåg förra året vid lucia hade ju min klass en modevisning och vi hamnade i metro, sen kom jag ihåg att på deras hemsida hade de några fler bilder från modevisningen, och på en av de bilderna, den tredje, så var jag. Inte bara sådär i bakgrunden utan BARA JAG! Det är inte den bästa bilden,har nästan dubbelhacka typ, men resten ser jättefint ut och JAG ÄR MED PÅ METROS HEMSIDA!!
"Vilken skrytmåns" tänker ni, "det var ju förra året, hallå" Jaja,men jag är fett stolt så det så;)

För att bevisa att det jag sagt stämmer, så här är länken till metro sidan om min klass:D

http://www.metro.se/se/article/2008/12/11/19/5347-45/

Och här är bilden, ifall eran dator krånglar:


Kommentarer
Postat av: Victoria

Vad kul! Vilken cool luciaklänning också :P

2009-10-09 @ 08:50:56
URL: http://vickywoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0