Mys hos brorsan

Var hemma hos Natte igår och sydde upp hans gardiner! Kom vid elva typ och fick amerikanska pannkakor till frukost..mums! Skulle egentligen inte vara där hela dagen, men det var jag:)
Spelade ett spel med honom, Fable 2 och när vi sluta var kl ca 16.00 ....hehehe, då tänkte jag att det var dags att göra klart gardinerna, så jag gjorde det( med lite pauser eftersom Svea ko och skulle kolla vad jag höll på med hela tiden)
Natte blev jättaglad, det blev jag oxå,för det blev så bra!!! Nu går gardinerna precis längst golvet^^ I'm a genius!!! Sen beställde vi en pizza och grekisk sallad till middag(tack brorsan) och såg på en film.
Blev hämtad senare av päronen o lillbrorsan, vilket var skööööönt,för annars skulle jag behövt släpa symaskinen på bussen och tåget(not nice)

Så tack min underbara bror för en toppen dag(tack Svea oxå)♥


   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0