In school!

Sitter i skolan just nu, ska skriva om en film(typ filmreflektion) men orkar inte;P Tracey verkar åtminstone ha kommit någon vart, skriver massa,får mig nästan att oxå vilja skriva lite....vi får se....
Skämde ut mig själv innan lektion inför en hel del mänsker på skolan. De har satt upp lampor i uppehållsdelen på 4:an som sitter för lågt ner och typ alla slår i dom hela tiden, t.ex Sara, fast hon gick bara in i den, sen så ska jag ställa mig(lektionen börjar) och självklart slår jag i den(fast Sara precis gjort det,då borde man ju tänka sig för)
men inte bara det, den går"sönder" typ "underskalet", en plastplatta, ramlar ner och jag måste sitta där, medans alla skrattar och sätta tillbaks den,alldeles röd i ansiktet!!! Saken blev inte bättre av att några av de sötatste killarna på skolan var där och de som typ är kompisar med alla på skolan(alltså kommer det spridas och jag kommer få en massa blickar) Så roligt, jag kommer nog bli årets clown!!!!

Nä nu ska jag försöka glömma saken genom lite skolarbete.....

Kommentarer
Postat av: Victoria

Haha, vad kul :)



Svar: Du är extremt vacker! <3

2009-10-20 @ 09:38:43
URL: http://vickywoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0