Good night everyone!

Nu ska jag nog förberedda mig för att gå å lägga mig,är helt slut!
Har haft en rätt lugn dag, men jag känner att den varit rätt inpirations lös....skulle skriva klart ett arbete till svenskan, men jag hade en sådan skriv torka att jag kunde inte komma på något. Jag tror det är för att min kropp är helt slut och behöver ta ledigt, så det är rätt skönt att det snart är lov.......fast jag kommer nog göra rätt så mycket skolarbete under lovet,vi får se.-_-
Helst vill jag gå ut med kameran och fota en massa fina höstbilder, typ vid hagen eller Rudan, där var det en massa fina fåglar idag och ljuset var perfekt och vattnet blankt^^ Hoppas det blir någon riktigt vacker dag under lovet!

Natti natti på er alla bloggläsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0