Blubb

Jag vet, jag vet varför skriver jag aldrig, har varit väldigt trött på senaste tiden och upptagen och jag kan faktiskt inte priotera bloggen i första hand, om det inte såå att den ger mig närvaro i skolan, bra betyg och lär mig hur man syr!? hehe, jag ska göra om min blogg + det är en massa i skolan som jag borde göra*^^* hehe.
Jag skulle så gärna gå på världens mysgia cafe imorrn, med inte för höga priser, men bra kvalité med nån trevlig människa.....men drömmar kommer nog alltid att vara drömmar-_-"
Såna cafen finns inte,och om det finns så är det någonstans där utsikten suger eller nåt....va deprimerad jag låterXD Så är det inte, men jag har läst ut en av världens mest romantiska bok precis, skriven av en 16 åring och lyssnar på lugna favoriter.......man blir lite sådär ni vet eller inte, i alla fall "kärlekssaknad/romantiksaknad" skulle gärna sitta och titta eller läsa,men helst titta på en massa romantiska filmer(med bra musik förstås)

Nä nu måste jag sluta

"kiss" "kiss"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0