Seventeen!!!

Tjoho, idag fyller jag år!!!!! 17 år, så nu passar låten "Dancing queen" in på mig^^
Blev grattad i morse av familjen och fick min födelsedags present, en laptop!!!!!!!!!!!!!!!!!! Den är sååå bra och snygg, påminner om en Mac,men det är det inte. Har en rosa mus till och ska försöka skaffa en snygg väska till den, fick en blå men den var inte så snygg.....;)
Blev jätteglad av alla inlägg på min logg på facebook, TAck till alla, ja jag har haft en jättebra dag och var ovanligt glad och typ hypper påvägen hem.
Förlåt att jag inte har skrivit om Tingeling än,alltså mer info kommer....Måste bara samla in bilder och kändis namn♥

Min kusin(underbara Emma) skrev en dikt till mig på Facebook och den var så bra och (Kawaii) att jag bara är tvungen att visa den för alla mina bloggläsare, så här kommer den:

                                 Bara så du vet fyller en tjej år idag, 
                                          hon e helt fantastisk!! 
                    hon är vacker som en dag, hennes skratt gör mig glad
             att vara med henne e helt underbart, o hon har ett vackert heart 
                                      nämen oj de e ju du såklart!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0