Nothing will stop me

Det verkar som jag har några trogna läsare(LoveU) och de har givit mig styrka att fortsätta, fast jag tänkte aldrig riktigt sluta med bloggen,hade bara en allvarlig torka och tänkte att om jag har läsare så borde de ju veta vad i mitt liv som det gillar att höra om, så mer musik och bilder ska komma(älskar själv när det är bilder på bloggar) Funderar på att ha en "tävling",typ ni får säga vilka era favorit artister är, så ska jag "lotta" ut en vinnare vars artists musik jag kommer att spela en gång varje vecka i en månad!? mesit???? tell me if it is.

Var på ett underbart ungdomsmöte igår,Sofia M:s predikan gick rakt in i mig(Tack Gud) och jag hade väldigt trevligt efteråt med trevliga och (vackra) vänner.
Innan hade jag varit på moderna museet & östasiatiska museet. Första var med skolan(salvador Dali) och andra för skoj skull.
En rolig grej var att Foki var där,hahaha, vilken chock jag fick, trodde hon var uppe i Norrland, men icke san icke;)
Om ni går in på hennes blogg kan ni se några bilder ifrån museet(mina blev inte top bra)

Länk till Foki's blogg

Egna bilder:


I en pysselhörna kunde man göra Origami♥


Kommentarer
Postat av: Angelinn

Vilken rolig tävling! då vill jag vinna...hehe :)

2009-11-14 @ 19:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0