Hantverksvecka!

Min skola "delar" med SFG och de brukar har Ledarskapsvecka, så nu i år har Textilagymnasiet sin första Hantverksvecka motsatsen då till ledarskapsvecka typ.
Vi ska tova/brodera/trycka och göra ett plagg eller en accesoar, jag funderar på ett armband^^
Idag fick vi tre små introduktioner på de tre olika "ämnena", tovning var flumigast(haha vi kunde inte vara tysta och vi skratta hela tiden)
Det är i alla fall grymt kul och bra eftersom vi går i skolan från 9:00 till 15:00, vilket är såååå skönt(sovmorgon!)




Fick ju en systemkamera av Morfar i födelsedags present, det är min mormors gamla(ej digital så man har film till^^)
Den är tyvärr trasig, men jag fick jättebra linser som  är värda en hel del(linser är dyra) Så allt jag nu behöver skaffa är ett fungerande "hus", tror den blir digital....då kan jag ta en massa onödiga bilder som jag sedan raderar:)

 





Puss & Kram

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0